Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Adatvédelmi nyilatkozat

Általános szerződési feltételek

 

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános

Szerződési és Felhasználói Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden

pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Általános szerződési feltételnek minősül az a szerződési feltétel, amelyet az alkalmazója több szerződés megkötése céljából

egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül, előre meghatározott, és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott

elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

A szerződés lényeges tulajdonságai:

1. Üzemeltetői adatok

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások

3. A kínált termékek kategória besorolása

4. Rendelési információk

5. A megrendelések feldolgozása

6. A rendelés menete

7. Szállítási feltételek

8. Házhoz szállítás díjszabása

9. A csomagok átvétele

10. Garancia. szavatosság

11. Az elállási jog

12. Elállási jog gyakorlása

13. Adatkezelési információk

14. Jogérvényesítés

15. Egyebek

 

1. Üzemeltető adatai:

Cégnév : Deb-Szer BT (továbbiakban mint szolgáltató)

Székhelye: 4225 Debrecen, Unokakert u. 12

Cégjegyzékszám: 09-06-014031

Nyilvántartásba vevő hatóság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

Elérhetőség: debszerbt{kukac}gmail.com

Telefonszám: +36-20-5537379

Adószám: 22210032-2-09

Közösségi adószám: HU22210032

Pénzforgalmi száma:10300002-46715201-00003285

Tárhelyszolgáltató: Shoprenter 4028 Debrecen, Kassai út 129.

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások

2.1 A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak

tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül

felszámításra!

2.2 A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges

pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként szimbolikusak. A vételár mindig a kiválasztott áru

mellett feltüntetett nettó és bruttó ár, a feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból

eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

 

3. A kínált termékek kategória besorolása

Konyhai mosogatók

Csaptelepek

Kiegészítők

Tartozékok

 

4. Rendelési információk

4.1 A mosogatotalcak.hu webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs

társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza. A mosogatotalcak.hu

webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

4.2 A mosogatotalcak.hu webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni,amennyiben a weboldalon érvényesen és

sikeresen regisztrálja magát,továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A vásárlás regisztráció nélkül is

lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a

regisztráció elvégzése.

4.3 A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek,a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve

lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés a rendelés visszaigazolással jön

létre. A webáruházban megrendelt de a személyesen,üzleteinkben történő átvétel is távollévők között megkötött szerződésnek

minősül.

4.4 A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk

információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval

kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék (ahol ezt

a jogszabályok előírják) használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező

használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk.

Amennyiben a webáruházban található bármely áru minőségével,alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával

kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek

adatait, elérhetőségét az 1 pontban találja.

4.5 A weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a

weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem

befolyásolja.

4.6 A megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt

maradéktalanul kitölti.

(Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.)

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási

késedelemért,illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4.7 Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti,hogy a jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket elfogadja és

magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

5. A megrendelések feldolgozása

5.1 A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 17 óráig.

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség

a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az

azt követő napon kerül feldolgozásra.

5.2 Ügyfélszolgálatunk minden esetben emailen visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

5.3 A raktáron levő termékeknél teljesítési határidő,a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő

teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén

visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.

A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

6. A rendelés menete

6.1 A termék kiválasztása.

Az ügyfélnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva

megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb

megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba

helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét,

különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan

kiszámítja a rendelés végösszegét.

6.2 A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg

szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.

Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni,

esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során

megadott email címét és jelszavát.

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a

legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg telefonszámát, számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot (utánvét, banki átutalás).

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

6.3 Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a

fiók menüpontban.

Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna,és ezt utólag veszi észre,kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az

info@mosogatoplaza.hu e-mail címen, vagy a +36-30-658-5969-es telefonszámon.

Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg.

A megrendelés nem jár fizetési kötelezettséggel. Fizetési kötelezettség az áru átvételekor keletkezik.

A szerződéskötés nyelve: magyar.

6.4 Visszaigazolás

A 2001.évi CVIII.törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a Szolgáltató webáruház

szoftvere a rendelés felvételének tényéről.

Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek!

Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a Szolgáltató illetékes munkatársa

felé.

Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást

elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére

nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel

nélkül, automatikusan megszűnik.

Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet

hatálya alá tartozik.

A szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, iktatásra nem kerül és a későbbiekben nem kereshető vissza,

magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve magyar.

Az áruházban feltüntetett fogyasztói árak bruttó, általános forgalmi adóval növelt árak és magyar forintban értendőek. A

termék vételára a csomagolást tartalmazza, a kiszállítás költségét azonban nem tartalmazza.

Amennyiben a szolgáltató legnagyobb gondossága ellenére olyan ár kerül feltüntetésre, amely a piaci áraknak egyértelműen

ellentmond, jelentősen eltér a termék közismert becsült árától, a szolgáltató nem köteles leszállítani a terméket.

Ez különösen igaz a rendszerhiba miatt 0-Ft. vagy 1-Ft. -on megjelenített árakra. Ilyen esetben a szolgáltató azonnal javítja az

árat és felajánlja a vásárlónak a helyes áron történő vásárlást.A vásárló ezt nem köteles elfogadni elállhat a megrendeléstől,

tekintettel arra, hogy szerződés nem jött létre a két fél között.

6.5 Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra és utánvéttel történő fizetésre.

Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény

kézbesítőjének.

A webáruház nagyobb értékű rendelések esetén 50% előleget kérhet, a megrendelések visszaigazolásakor.

 

7. Szállítási feltételek

7.1 A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal vagy saját fuvareszközzel történik.

A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail tartalmazza. A

szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok:

- futárszolgálat,

- a Szolgáltató saját fuvareszköze.

Kiszállítási idő: 9-17-óráig, vagy külön egyeztetett időpontban.

Az áru átadása a saját fuvareszközzel történő szállítás esetén az Ügyfél lakásán történik.

Ha a szállítás futárszolgálattal történik, akkor az áru átadása az Ügyfél lakása előtt történik. Külön kérésre esetleg a futár

beviszi a lakásba az árut.

7.2 Az Ügyfél felelössége azonban tájékoztatni a Szolgáltatót a tekintetben,hogy a nagyterjedelmú és nehéz áruk vásárlása

esetén szállítás előtt tud-e segítséget biztosítani, az emeletre felvitelhez vagy lépcsőn történő mozgatáshoz.

Ha erről az Ügyfél a szállítás előtt minimum 24 órával nem értesíti a Szolgáltatót,akkor az egyedül levő szállító nem tudja

felvinni az emeletre az árut az ajtóban fogja átadni.

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak vagy a webáruház munkatársának kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

7.3 Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont

megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál.

Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A jelen pontban írt szállítási határidők

kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem kötelezik, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési

visszaigazolásban szerepel.

 

8. Házhoz szállítás díjszabása

A termékek pontos szállítási díja a termékoldalon található.

- Magyarország területén:

0-40 Kg-ig: 2.700-Ft.

40 Kg felett: 4.900-Ft.

- egyes termékeknél díjtalan.

- Európai Unió területén: külön ajánlat szerint.

 

9. A csomagok átvétele

9.1 Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan

teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni.

Az átvételi elismervényt aláírását követően bármilyen hiányosságra, szállítási sérülésre vonatkozó reklamációt a

Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

A termék kiszállításával, sérülésével, illetve a megrendelési tétellel kapcsolatos bármely kifogást, kérjük még a szállítmányozó

jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon.

Ha szemre vételezés során, olyan külső sérülést lát a termék csomagolásán, amelyből feltételezni lehet a termék sérülését is,

ne vegye át a csomagot.

Ha a csomag sértetlen, a vásárolt termék belül mégis sérült, akkor azt 24 órán belül jelezze ügyfélszolgálatunknak. Ebben az

esetben a külső sértetlenség igazolása érdekében a csomagoló anyagot semmiképpen ne dobja ki!

Átvételtől számítva 24 órát meghaladóan a termék szállítási sérüléséről reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában

elfogadni.

A weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési

visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

 

10. Jótállás,Szavatosság

10.1.1 Jótállás

10.1.2 A webáruház csak és kizáróan olyan terméket forgalmaz amely megfelel a Magyarországon érvényben lévő jótállásra

vonatkozó szabályoknak.

10.1.3 A Forgalmazót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási

kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a

termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben

mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

10.1.4 Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló

151/2003.

(IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír

elő.

10.1.5 A jótállás időtartama a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék

üzembe helyezésével kezdődik.

10.1.6 Jótállás esetén az Ügyfelet ugyanazon jogok illetik meg, mint a 10.2.3 pontban, a kellékszavatosságról szóló részben

feltüntetettek.

10.1.7 A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk ügyfélszolgálatára is visszaküldheti a 4225 Debrecen, Unokakert u. 12 

címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át ügyfélszolgálatunk azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

10.2.1 Kellékszavatosság

10.2.2 Ön a Deb-Szer BT. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a

Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti

szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.

10.2.2 Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt

érvényesítheti szavatossági igényeit.

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

10.2.3 Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a

vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést

nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön

is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak

nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt

volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

10.2.4 Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő

hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már

nem érvényesítheti.

10.2.5 Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs feltétele, ha

Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Deb-Szer BT vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől hat hónap eltelte

után azonban már Ön köteles bizonyítani,

hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés is megvolt.

10.3.1 Termékszavatosság

10.3.2 Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a 10.3.3. pontban meghatározott jogát vagy igényt

érvényesíthet.

10.3.3 Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem

rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó, forgalmazó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül. E határidő

elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék

hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

10.3.4 A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági

kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

10.3.5 A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem

érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes

érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval

szemben érvényesítheti.

 

11. Az elállási jog

11.1 A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó

a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a

megrendelt terméket. Az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól

eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Az elállási jog kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy az üzleti tevékenysége körén kívül eső természetes személyre

vonatkozik.

11.2 Jelen tájékoztató hiányában a 14napos elállási jog 1évvel meghosszabbodik.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a

vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

11.3 Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14

napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a

többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő

fuvarozási módot választott.

11.5 A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha

Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt

semmilyen többletköltség nem terheli.

 

12. Elállási jog gyakorlása

12.1 Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink

valamelyikén írásban, vagy telefonon, vagy a mellékelt mintanyilatkozat kitöltésével. Postai úton írásban történő jelzés

alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe,telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai

úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

12.2 A megrendelt terméket postai úton,vagy futárszolgálat segítségéve juttassa

vissza a cégünk címére.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel)

küldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni!

Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesítjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag

feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára,ugyanis a nem rendeltetésszerű

használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

12.3 A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag

kibontása,illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.

Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

(például, hogy a visszaküldött termék sérült,vagy hiányos volt-e)

12.4 A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket,

vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

12.5 Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért,

ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat

miatt következett be.

 

13. Adatkezelési információk

13.1 Az webáruház használata során a Deb-Szer BT részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat

bizalmasan kezeli,és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben a Deb-Szer BT

alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez).

13.2 A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten,

kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek

későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A webáruház böngészése folyamán technikai információk

kerülnek rögzítése statisztikai célokból.(IP cím, látogatás időtartama, stb).

Ezen adatokat a Deb-Szer BT kizárólag jogilag hitelesen indokolt,

és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

13.3 A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k

használatát,letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben,vagy

egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének,és amelyet a

felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

13.4 A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Deb-Szer BTmegrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes

informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán

megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

13.5 A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a DONAU SPÜLEN Kft.

bizalmasan kezeli, a lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését,módosítását bármikor kérheti írásban az info@mosogatoplaza.hu e-mail címen.

13.6 A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról

szóló

1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

13.7 Oldalaink minőségének javítása érdekében a Google Analytics és Google AdWords rendszerek segítségével is nyomon

követjük oldalaink felhasználási szokásait, mely szolgáltatások csak statisztikai adatokat biztosítanak, és nem nyújtanak semmilyen

információt a látogatóink kilétét illetően.

13.8 A www.arukereso.hu (arukereso.hu Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 13282156-2-42, Cégjegyzékszám:

01-09-

727285) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az

általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés

igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az arukereso.hu Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és

adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

 

14. Jogérvényesítés

14.1 Az ügyfél a termékkel vagy a szolgáltató tevékenységével a következő helyeken tehet panaszt:

- telefonon: +36-30-658-5969

- e-mailben: info@mosogatoplaza.hu

A hatályos jogszabályok értelmében a szolgáltató azonnal megkezdi a panasz kivizsgálását és orvoslását.

14.2 Egyéb panaszkezelési lehetőségek

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás

érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen

kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz

kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal

kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli

panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli

panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak

megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles

eljárni.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a

beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése

iránt.

Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás

indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás

köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

1. a fogyasztó neve, lakcíme,

2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok

jegyzéke,

4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása

lehetséges,

5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt

szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi

azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző

hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege

szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes

hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes

elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése

érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az

alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult

panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a

fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok

látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás

keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény

rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön

jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása

megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az

eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület

illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége,

továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség

létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti

megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli

egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a

jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó,

bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról

szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata,

hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az

ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A

békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő

kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az

írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet

tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és

a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői

eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,

7. a testület döntésére irányuló indítványt,

8. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként

hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó

rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el. A békéltető testületek elérhetőségei itt találhatóak.

14.3 Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik

arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági

eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül

bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt

vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el.

 

15. Egyebek

15.1 A mosogatoplaza.hu információs rendszerének biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban

javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket:

- használjon vírus védelmi szoftvereket friss adatbázissal,

- telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.

15.2 A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a

technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

15.3 A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért,amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be.

Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

15.4 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.Az esetleges módosítás a weboldalon való

megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

15.5 A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében,hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék.

Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függetlenül

15.6 A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között

kötött szerződésekről szóló 17/1999(II.5.) kormányrendelet,és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs

társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyv (PTK)

rendelkezései az irányadók.

 

16. Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő

szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó

szavatossági és

jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Debrecen, 2020. december. 14.